Friday 2 December 2011

DI MULAKAN DGN LAFAZ ...سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


 
DI MULAKAN DGN LAFAZ ...سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


~..Dalam kita MELANGKAH, terkadang kita diuji dengan UJIAN yang BERAT sehingga kita terduduk dan MENANGIS..tapi ketahuilah dan RENUNGILAH kembali dalam diri kerana mungkin airmata itu HADIR kerana Allah mahu kita MENJAHIT kembali SEJADAH IMAN yang terkoyak lantaran ada LANGKAH-LANGKAH yang TERSASAR dari KEIKHLASAN..~

>>> Biar SENDIRI hingga hujung nyawa, asal TIDAK SEPI dari kasihNya kerana sesungguhnya HAKIKAT CINTA, hanya Dia yang Esa..untuk mencari DAMAI di hati dan jiwa, PULANGLAH ke asal kerana asalnya jiwa ini ‘DEKAT’ dengan Allah..♥♥♥

Ya Allah permudahkan lah segala urusan ku....................Amin....
Sudah  smpi ke penghujung tahun 2011..rasanya dah terlalu banyak yg berlaku dalam hidupku akhir2 ini...satu persatu dugaan dan cabaran datang silih berganti.adalanya aku rasa dah xmampu utk melaluinya.pernah jua aku rebah jatuh terduduk sampai xmampu utk berdiri kembali..namun aku sedar segala yg berlaku ada hikmahnya......
                               
                         sebelum aku mula merepek xtentu hala.sebenarnya aku nak bagi tau yg blog lama ku dah xboleh buka lagi..so now utk hujungtahun 2011 dan permulaan tahun baru beserta azam yg baru aku memulakan langkah dgn membuka semula blog baru....tp maaf lah ye take time utk sy transfer dan upload kembali semuanya.....macam2 dah berlaku namun itu bukan bermakna aku harus patah semangat  sebaliknya ia mengajar diriku menjadi lebih kuat...insyaAllah....
 

No comments:

Post a Comment